Saturday, April 24, 2010

Boyfriend dalam mimpi.

Ba* ! ba * ! Ba* ! Ehh tak ak. Aku memang bengang sangat nih !!


BABI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Takpe. Kesabaran aku masih ada sekelumit lagi ni. Aku sabar je enn tengok gambar yang kau mms kat aku. Takpe bhai. Kau tahu aku pendendam ! Kua taknak bawak aku tgk dia main tapi kau dok show off kat aku kau dapat ambik gambar dengan dia ! Pante**** !!!! Takpe. Kau wat lek je tengok aku naik kete Honda Accord dia one day nanti. Kau wat lek je bhai !!!!!




Match dengan Penang semalam dia score dua gol ! Aku tengok ulangan bapak cair lah weh !!















Haha ! Aku edit gambar kau bagi nampak Zaquan je !! Kau kira untung gak lah sebab rambut afro kau masih sipi-sipi boleh nampak. HAHAHAHAH. Ni lah gambar wallpaper kat hp aku sekarang. Tidur tak lena makan tak kenyang ! HAHA.
p/s: Lepas aku tunai nazar puasa je teros N9 menang ! :))
ngeng.

No comments:

Post a Comment