Thursday, April 29, 2010

Puisi riong dan Fynn Jamal.

Puisi riong. Ada Fynn Jamal. Aku nak sangat pergi tengok dia.
Aku ni bukan lah kipas susah mati pun sebab banyak pasal dia aku sebenarnya tak tahu.
Aku tahu aku suka baca blog dia yang banyak maksud tersirat.
Aku tahu dia seorang puitis.
Dia pendekatan terbaik bagi aku untuk generasi zaman sekarang.
Dia sedar dia tak sehebat mana. Hanya mampu untuk menyumbang sekelumit.
Tapi dia sentiasa berusaha untuk memperbaiki diri dia, sekaligus memberi ilham kepada kita untuk berbuat sama.
Dia tidak segan untuk berkongsi kisah kehidupan dan susah payah dia.
Aku sangat segani Fynn Jamal !



Nak tgk puisi riong ! I'm not a big fan of sastera Melayu.
But somehow idk why I want to go to this puisi Riong so much.
Maybe because ada Fynn Jamal.
I really want to meet her in person.
Macam ada something about her that I really want to know more.
Ada sesiapa yang nak pergi jugak tak teman aku ?



I'm thinking Dayang..... Aku rasa cam kau tak minat sastera2 ni sangat. Tapi kalau aku heret kau gak..aku tau kau akan pergi. Hehehe.





ngeng.

1 comment: