Monday, April 19, 2010

I kill myself for you.





Tak boleh ! Loser. Tewas dengan emosi sendiri. Sakit. Geram. Nak marah tapi tak boleh. Ehh boleh kalau mahu. Tapi fikir....ehh apa aku fikir aku pun tak tahu. Tak nak sebut perkataan tu, takut kalau-kalau di cop perasan "people pleaser"...tapi hakikat nya memang aku tahan letupan yang mendadak dalam diri demi fikir orang lain. Taknak sebut perkataan tu takut kalau-kalau di cop perasan diri tak selfish..tapi hakikat nya memang aku diam diri demi fikir persahabatan.
It's not about him. No ! Aku boleh hidup tanpa the opposite sex. Ramai lah kat luar sana yang boleh aku dapat. Aku still ada Apa. This is totally not about him. This is about respect. Yeah. Kau takkan ngerti. Cause if you do..all this won't happen in the first place..
Takpelah. Mungkin aku pun jenis yang sayang kawan lebih dari sayang yang tersayang sendiri. Aku nak perasan yang ini adalah pengorbanan terbesar aku untuk kau.
ngeng.

No comments:

Post a Comment