Tuesday, April 6, 2010

Its not denggi.

I just finished my Arab paper and damn ! It was hard..or okay. IDK. But for the first time ever in my life, I am finally learning to understand Arabic a little bit. Unlike before yang memang sumpah satu pejadah haram tak paham !! Now cam bila bace text je..I understand what the text is actually talking about. HAHA.


A little update about myself.


Semalam buat blood test and thank God my fever was nothing more severe. Takot sangat kalau denggi. Doc cakap aku kena respiratory infection sahaja. Which means, I have to cut down on smoking or just quit tross. Which is fyi, both pun are very hard for me to do so. But its okay. My fever is cooling down. So do my cough and flu. Tapi telinga ni lah still tersumbat so I cant hear clearly ape aku cakap. Tu yang macam dah terpekik pekik aku ni bila bercakap dengan orang.


Then semalam ada orang ni call aku cakap dia ada vodka..moskovi..nak sikit tak? WTF ? haha. Aku tak sure aku mimpi or real cause masa tu aku dah tidur. Tapi ape kejadah haram kau call aku tgh pagi pagi buta ajak minum pun aku taktau lah. Ni kes dah mabuk buat terok lahh ni. Haish kan best kalau aku ade sane ! Tengok kau mabuk cam first time dulu dulu sgt kelakar dowh ! HAHA.


Herm. dah. Tu je kot. Daa.




ngeng.

No comments:

Post a Comment